Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, April 27

hari ni aku kuar gi JJ with Farahin aKa hin . dia member aku juga cuma aku jarang cerita tentang dia dekat blog aku ni . kali ni aku kuar berdua je dengan dia naik bus , haha . jumpa hanim dalam bus . dia nak gi kota . tengok wayang cerita Red Riding Ho0d . heronya hensem beb! jalan jalan . hin nak beli baju untuk BF dia . balik awal sebab nak kejar bus pukul 3 dari kota . lapar sebab tak makan . even masa sekejap je kat JJ tapi tak kesah la . balik sorang sebab hin kena balik taib andak (kampung dia) duduk sebelah naidu (budak india smk sg.mas) aku baru kenal dia tapi borak macam dah lama kenal . bosan dalam bus , nak tidur tapi tak selesa . alangkah bestnye kalau dia ada , boleh juga lentok dibahu dia . kat rengit parents aku tak balik lagi . mesej dia minta tolong anta kat uma . pelik dia datang naik kete lain (pasal aku tak perasan kete arif kan warna biru , bukan merah . malu) apa pun , semua berjalan lancar . alhamdulilah .

iqa . jangan kecik hati okey . bukan tak mahu ajak kamu tapi kamu sendiri paham kan :) nanti kita jumpa borak lama lama okey! sayang anda .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment