Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, April 28

sambil potong kek gulung kat dapur , aku bual bual dengan mak aku . bual pasal ke mana aku menghilang petang tadi (hehe) , tentang matrik , tentang masa depan , tentang dia , dan macam macam lagi la (my mom = the best!) lebih kurang macam ni ayat yang mak aku cakap bila masuk tentang dia . "angah kawan kawan la dulu dengan dia , bukan apa , nanti bila dia sambung belajar , angah sambung belajar , jumpa ramai orang kat luar sana , mana tahu terjumpa orang lain , hati masing masing berubah . kita hanya mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan . tapi mudah mudahan jodoh berpanjangan hati tak berubah (mendengar dan mengangguk) jaga diri baik baik , maruah diri , nama baik . angah tu perempuan . mak dengan abah dah pasang impian nak buat majlis kawin kat dewan (adoy mak aku ni , masuk bab kawin pulak , hehe)" . ada lagi ayat mak aku , tapi tak kan nak tulis semua kan . terima kasih untuk ingatan itu . sayang mak sangat sangat !
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment