Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, April 13

kPLsPm

Aplikasi Semakan Panggilan Temuduga KPLSPM Ambilan Jun 2011

Haraf Maaf, Maklumat anda telah kami proses.
Nama anda [NUR SYAIRAH BT ISMAIL] tidak tersenarai dalam calon layak temuduga,
Kursus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) Ambilan Jun 2011

jeng jeng jeng. after aku try open link KPLSPM dari 12.00am 12/4/2011 hingga pukul 12.20am 13/4/2011, ni la result yang aku dapat. yey! HAMPA?? SEDIH?? bohong la kalau aku kata TAK. ketawa menangis terguling guling bila aku tengok (tu la meletak harapan yang terlalu tinggi sangat. padan muka aku, hehe) tapi tak apa la, mungkin rezeki aku tak ada kat situ. lepas ni jadi akauntan pula okey (gaji pun boleh tahan, kaya aku lepas ni, hoho) jadi siapa siapa yang tak dapat macam aku, jangan sedih sedih. chill ya :)
Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain akan terbuka tapi lazimnya kita akan memandang pintu yang telah tertutup itu terlalu lama hinggakan kita tidak nampak pintu yang telah pun dibukakan untuk kita.

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment