Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, April 4

happy beginning sad ending

nie story semalam bersamaan 3/4/2011. soalan : nape aku tulis hari ni?? jawapannya : sebab aku tak sempat tulis semalam.
happy ♥♥ i want to scream !! can i ?? lalala ~ (ni status fb aku)
mana tak happy, dia mesej aku la wey! dia??? bukan bf okey tapi adik angkat aku. xcited giler sebab aku dengan dia dah lama betul tak contact. bukan apa, mukin sebab aku segan dengan dia, dia pun segan dengan aku. ni yang aku nak story sikit. nama dia iskandar (short = Is) jadi adik angkat aku masa aku darjah 6, that's mean dia darjah 5. dulu aku dengan dia rapat. aku suka dia. suka tengok dia sebab dia ensem la, cute jer, putih lak tu, tinggi tu mesti la. dia pun suka kat aku juga, lalala~ tapi masa form3 aku dah jarang luangkan masa dengan dia, maklumlah nak pmr. sampai sekarang aku x cntct dia sangat (tapi aku tetap ingat dia tau) ramai budak jelez sebab aku akak angkat dia (mana taknya, diaorang nak jadikan is tu adik angkat diaorang. sorie ya, he's mine!) even jarang bual, tapi aku akan curi-curi tengok dia. segala perkembangan dia aku tau (ada spy. hehe) berbalik pada kenapa aku happy sangat tu, semalam dia mesej aku! wish congrats untuk result spm aku. even dah lambat, tapi aku tak kesah, sebab yang wish tu adik aku, ngee~

lepas tu, aku teman iqa gi kota, jumpa cikgu ibrahim a.k.a cikgu kaunseling. bukan aku berdua je, boy dan acid pun ikut sama. cikgu tu memang terbaik la! tak pernah aku jumpa cikgu kaunseling macam tu (malas puji lebih2, cikgu tu kuat perasan. haha) waktu berjumpa : 5.30 ptg - 7.40 mlm. lokasi : McD . lepas tu pergi persada (ada pC fair) pukul 9lebih baru sampai. jalan dan jalan pukul 10.00 tolak balik. 12.40 mlm baru sampai rumah. asyik berdekah je dalam kete, sebab boy dan acid la. lastly dapat "hadiah" can't go out anymore. congrats to me!!

kepada mak dan abah
angah minta maaf sangat-sangat. janji tak akan ulangi lagi
teruk betul aku ni~ hurm
.
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment