Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, April 28

matrik ? teruja ka ??

gambar hiasan semata mata :)
pukul 12.05 pagi bersamaan 28/4/2011 aku nak buat semakkan matrik (excited punya pasal tu yang tak boleh tunggu) parents aku pun tak tidur lagi . rupanya ayah aku awal awal dah masuk laman matrik (baguskan ayah aku?) tapi tak boleh log in , maybe ramai orang yang macam aku tak sabar nak check. so aku guna tepon untuk check . sapa sapa yang tak tahu , macam ni caranya . taip MOE MAT >no ic< hantar ke 15888 . tunggu dan tunggu dan tunggu . mesej aku direply .
ANDA BERJAYA .
PROGRAM MATRIKULASI ?? TAHUN : ??
NoKP : 930117-??-????
DAFTAR : 23/05/2011
TEMPAT : KM ??
(tanda ?? bererti mana boleh tahu)

mula la sesi menjerit jerit , berlari lari jumpa parents aku . mak aku yang paling happy .OMG! parents aku memang nak hantar aku masuk matrik . cuak la pulak . boleh ke aku ? kalau betul aku pergi matrik , maknanya tak sampai sebulan je lagi aku duduk rumah , meluangkan masa bersama family , jumpa kawan kawan aku , jumpa dia . ADOYAI~

pagi ini , selepas berapa lama berehat daripada melakukan aktiviti rumah , akhirnya aku sambung balik j0b aku ni . kemas rumah , basuh dan sidai baju , sapu sampah . letih betol . sekarang tinggal nak masak untuk lunch dan kemas bilik aku yang cantik menarik tu , hehe

i choose to be HAPPY ツ

5 comments:

  1. dpt kita jumpa..?? maksud awak..??? awak dpt kt situ gak ek..?? brapa tahun..??

    ReplyDelete
  2. yup . saya dapat situ jgak :)
    tapi setahun ja . .

    ReplyDelete
  3. hee, x sbb kte xisi la ira.. Bukan rezeki kat situ kut, :) Btw congracts again ♥

    ReplyDelete