Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, April 25

gossip ? memang dulu sampai hari tu aku suka bergosip . tentang apa ? macam macam la . tapi sekarang aku rasa lain sikit . mungkin sebab dah tersedar (berkat stay UIAM kot , hehe) kawan kawan , maaf ya atas kesalahan selama ini . menjadikan kawan kawan bahan gosip dan umpatan . andai lepas ini ada tercakap belakang , mungkin untuk gurauan semata mata dan tidak berlebih lebihan . no more gossip tentang u all . really hope!

dendam dan marah ? dulu memang aku tak suka dan marah sedikit dekat korang . tapi sekarang aku dah tak rasa marah dan dendam pada korang semua . dah tak amik hati lagi . jadi suka hati korang la nak buat apa , aku hanya melihat dan mendiamkan diri . no komen . hehe

saya nak jadi nature . poyo sey post aku kali ni . haha

lepas ni aku nak marah perli kutuk orang , aku tulis dekat belog je ye . boleh tak agak agak ? hee

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment