Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, August 9

gadis merah jambu

belajar macam biasa . sudah berazam mahu berubah . bertukar menjadi power rangers . yeah ! haha merepek suda . aku dah tekad nak belajar betul betul . mahu dapat 4flat . amin . tapi tengok result UPS aku yang lepas , macam harapan tu tak ada je . tapi kalau tak dapat 4flat , dapat 3.50 above pun jadi la . tu target aku sekarang ni . semoga kau boleh syairah !
(sampingan sahaja)

today snap pic . untuk majalah KMS kot . tema PINK . haha warna yang menarik bukan . gadis merah jambu . mana taknya dari baju ke tudung ke beg warna pink . wee~ mula mula aku tak tahu , dah jadi ganjil pulak kat kelas tu . nasib baik snap pic petang , dapat la aku tukar baju tengah hari tu . posing gedik . hehe . abg cameraman tu memang best la , sporting habis . terpegun seketika . snap pic gaya bebas + gedik dan gambar skema + pakai kodd . gambarnya akan diupload lepas raya kot . sekian


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment