Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, August 5

luahan RASA

sayang makcik saya ni sangat sangat . terlalu baik . selalu hantar makanan . hehe . terima kasih banyak banyak

what the @#!&* . baju di ampaian basah semula . memang terBAIK la ! kata budak matrik pandai pandai , tapi tak kan perah baju pun tak reti . lain kali sebelum sidai tu perah la dulu baju tu sayang oi . nasib baik bulan puasa , sabar la juga aku ni 

petang tadi pergi bazar ramadhan di kanchong darat . naik bus . tambang Rm4 . masa dalam bus aku teringatkan dia . waktu bersama dia dalam bus . macam macam beli . dapat call dari makcik aku . dia anta makanan lagi . dah tunggu aku kat matrik . after trawih sambung makan sambil layan movie . 321 CINTA . tak sangka Cc pun layan . haha . memang terbaik la .esok gerenti bangun lambat , huhu .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment