Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, August 13

tiba-tiba teringat

jari terkena iron waktu mengosok . padan muka aku . tu lah berangan lagi . haha

duduk sorang sorang dalam bilik, teringat peristiwa dulu . ketawa tersenyum sorang sorang . 
teringat waktu keluar dengan iqa & member member aku yang lain . jalan jalan dekah dekah makan makan . saat yang indah . sempat juga aku menukarkan kereta menjadi hovercraf . haha 

kalau tahun lepas , sambut puasa & raya di rumah  & sambut juga kat klinik . lepas berbuka mesti siap siap nak pergi klinik . waktu raya pun sama . orang pagi pagi siap pakai lawa lawa pergi raya rumah orang . aku lak pagi pagi pakai tshirt + seluar pergi ketuk pintu klinik . haha . rindu pulak dekat kak aya & kak adilla . tak sabar nak jumpa mereka cuti nanti . wee~ 

keluar dengan dia lagi best . banyak hal berlaku . even kaki sakit bengkak sebab terpelecok pun tetap ngada ngada keluar . sweet waktu dia balutkan bandage . boleh balut sendiri tapi gedik nak dia juga yang balutkan . haha . ajak dia main buai . macam kanak kanak ribena . nasib baik awak sporting kan . hehe . waktu duduk dalam bus dengan dia . tu tak termasuk lagi waktu kereta tiba tiba habis minyak . haha

teringat waktu aku kecik kecik . waktu aku sekolah rendah . nasihat 'ikan masak asam pedas + rojak' cikgu misnah . banyak lagi la .

kenangan terindah . andai masa dapat diputar . aku nak melalui saat seperti itu lagi . tapi kat malaysia ni mana ada doraemon kan . so cuma dapat menyimpan kenangan itu semua dalam minda & hati & foto .


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment