Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, August 29

love CAKES

hambik kau . tidur 12 jam . keletihan punya pasal la ni . semalam dari pagi sampai ke petang duduk dapur . memang muka dapur betul la kan . haha . tapi tak apa , demi buat kek aku sanggup . mula mula buat cornflaks . pastu kek cheese oreo (permintaan dari kakak aku) aku memang tak pernah buat so tak tahu la apa rasanya nanti . pastu kek marble span (tempahan dari nenek aku) tak tahu la macam mana bentuknya nanti . harap harap okey la . n0w aku nak sambung buat cupcakes blueberry aku + kek coklat + kek span kismis . bubye ~

homework kau tak siap lagi la Oi ! esok dah nak raya . bila nak buat ???


i choose to be HAPPY ツ

2 comments:

  1. hehe . sy pun tak suka . tapi dah nenek suka jadi buat saja la =)

    ReplyDelete