Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, August 4

Ramadhan datang lagi

hari isnin bersamaan 1/8/2011 bersamaan 1 Ramadhan 1932 Hijrah
selangor tak cuti ! aku belajar seperti biasa . bersahurkan bijirin corn flakes dan air soya bersama sama roomate . agak keletihan tapi okey la . petang parents aku anta makanan untuk berbuka . maklumlah johor cuti tu yang family aku datang melawat aku lepas melawat kakak aku kat terengganu . berbuka dengan meriahnya . banyak makanan . kekenyangan , hehe . tapi sebenarnya sedih juga . first time berbuka tanpa insan tersayang . family aku . ni la nasib orang berada di perantauan . haha ayat tak boleh blah .

apa pun kepada kawan kawan semua
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK DENGAN PENUH KEBERKATAN 
tak mau ponteng ponteng ye ^_^ sayang korang la 


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment