Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, August 12

menghitung hari

aku rasa macam banyak benda nak update tapi dah lupa la . haha tu la makan banyak lagi . wee ~ (tak ada kaitan pun) dah 12 hari berpuasa , sekejap je masa berlalu kan . tak sabar nak balik JOHOR ! rindu rumah katil tv dapur oven almari bilik air bantal sofa ampaian semua semua la . hehe . tapi lagi rindu kat family aku taw ! adik aku lagi lagi rindu kat aku . hee . fikiran dah tak tenang . asyik pikir apa nak buat bila dah balik nanti . siap dah buat list . nak tengok ?

  1. nak tidur atas katil yang empuk sambil peluk bantal peluk aku
  2. tengok tv . dah lama tak tengok cartoon
  3. makan masakan emak aku . minum air sejuk . sedapnya
  4. mandi puas puas . air kat rumah bersih sikit
  5. online guna strymix . terBaik
  6. nak keluar dengan member terBEST aku . shopping ! 
  7. nak buat kek coklat & blueberry cupcake . 
  8. nak cari baju raya . awak , baju raya sama colour nak tak ? hee , ngada ngada betul
  9. kemas rumah . nak raya dah la
  10. siapkan homework + study . err macam tak sanggup ja nak masukan dalam list aku .
  11. akan difikirkan nanti =)
best kan aktiviti aku . haha . suka menghitung hari . 7 6 5 4 3 2 1 johor



i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment