Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, August 27

gedik sangat ke ?

okey girls . aku tau la kau dah kemaruk sangat kat bf kau tu tapi tak payah la nak tergedik gedik . sedar la sikit kau kat tempat awam , kat shopping complex , pakai baju sekolah pulak tu . tak payah la nak teraba raba sangat . kau ingat aku kesah dengan bf kau ?? tak payah nak menunjuk la sayang oi . sorry la , aku budak DAH HABIS SEKOLAH . dah makan garam dulu dari kau . dah jumpa boys yang ensem bergaya baik . budak kL pEneng meLaka semua ada . so please ar .. korang bercinta cintun sakan zaman sekolah ni sebenarnya tak ada makna sangat pun . belum tentu sampai bawa kawin . kalau nak mencabar couple lepas sekolah ar . baru korang sedar dugaan cabaran lagi hebat and real . baru teruji semua . kesetiaan kesabaran kesayangan kejujuran kebaikan korang . ni setakat 1 sekolah jumpa selalu tak mencabar langsung . nampak bf or gf rapat sikit dengan orang lain cemburu tak tentu pasal . pastu merajok gaduh . entah pape je . aku tak kata tak boleh berkasih sayang time sekolah , cuma berala kadar je la . perjalanan hidup korang masih panjang . ni la realiti . aku beri nasihat ni untuk korang dan diri aku sendiri . renungan bersama =)



i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment