Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, August 6

noor syafiqah ali

dia cumil kan ^__^ my bestfriend in the world 

 like my roomate say, the difference between good friend and best friend is a good friend can be anyone, but only one of the good friends become best friends.

 budak cumil ni selalu ada waktu aku perlukan dia . ada pada waktu senang , susah , sedih , gembira . senang cerita dia macam kembar aku la . selalu berkepit dengan dia . sebab tu setiap kali aku ada masalah aku akan cerita pada dia . sampai tak ada satu perkara pun yang aku sembunyikan daripada dia . walaupun kami dah berjauhan , dia di bumi kenyalang , aku di rantau orang . tapi aku still akan contact dia . memang kredit aku untuk dia la . aku memang suka habiskan kredit untuk dia . bergayut ketawa mengumpat meluahkan rasa . terima kasih banyak banyak ye sahabat . sayang kau sangat ! tak sabar nak jumpa kau =)


tak payah nak touching sangat boleh tak syairah ! haha

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment