Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, May 20

cerita semalam

missing you Pictures, Images and Photossemalam cikgu sejarah aku buat makan makan lepas isyak . peh mee goreng cikgu rosni memang sedap . dengan perencah yang banyak . suka ! hehe . then aku buat cupcakes blueberry . kawan kawan & dia puji sedap . bangga seh , hee (sedap sebab aku buat dengan kasih sayang taw ^_^ ) makan makan , bercerita , snap pic , memang meriah betul . ingat mahu snap pic dengan dia tapi tak berkesempatan pulak . ramai kawan kawan aku dah nak berangkat . good luck ya sahabatku semua . selamat kembali belajar . akan merindui kalian semua . terima kasih cikgu sebab sudi ajak kami makan malam .


saya harap awak suka baju tu :)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment