Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, May 11

KEtidakMATANGAN

de orang kata muka aku nampak matang ?? betul ke ? mukin betul la kot , maklumlah umur dah 18 tahun . jerawat pun dah ada . ni muka je nampak matang tapi perangai sebenarnya tak pun . aku suka tengok cartoon . memang bila buka tv je , rancangan cartoon yang aku cari . sometimes sampai bergaduh dengan adik and akak aku bila dyeorg nak tengok cerita malays . aku suka berkepit dengan anak patung turtle aku . memang nampak macam budak budak la . pas tu , memang aku akui aku manja sikit (banyak sebenarnya) sensitif . suka merajok . ngada ngada gedik tu , tak kot . dah tu bila kuar , mesti orang ingat aku anak bongsu , haha . lepas ni aku dah nak sambung study . nampaknya aku kena bersikap matang sikit . no more cartoon . no more mr.turtle . OMG ! boleh ke ? insyallah boleh . yakin yakin . hee

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment