Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, May 8

dengan anak abg chik (pipah)
semalam aku text dengan auni . dia dapat uitm dekat BUKIT MERTAJAM , PULAU PINANG . OMG ! happy for you auni . congrats ya . tapi tiba tiba aku merasa CEMBURU , RINDU dan SEDIH . why?? aku cemburu sebab dia dapat pergi ke tempat yang aku nak sangat pergi . auni dapat sambung belajar jauh , aku lak dapat dekat Larkin je . aku rindu sebab aku dah lama tak pergi sana , tempat yang banyak memberi memori terindah dalam hidup aku . aku merindui family angkat aku . tempat aku dilahirkan dan membesar . aku sedih sebab aku dah tak dapat berjumpa mereka . aku merindui bapak dan mak yam . semoga roh mereka dicucuri rahmat . al-fatihah . rindu abg chik dan abg chak dan family diorang . lepas ni tentu dah tak dapat jumpa . 

arwah mak yam dan bapak




saya nak pergi pulau pinang !!!!

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment