Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, May 17

hanya mampu tersenyum

hari yang indah ! meluangkan masa bersama my hubby even kaki masih lagi terasa sakit dan bengkak . beli bandage . dia tolong balutkan . awak sweet la ! teman dia bershopping . meronda sampai sesat , hehe . makan pizza . dia comel la waktu makan . shopping lagi . bersantai di playground . dia care betul kat aku . sikit sikit tanya "awak okey tak?" , "sakit lagi ke kaki tu?" , "nak saya dukung tak?" . sangat gembira bila dengan dia . menatap muka dan senyuman dia . tergoda gitu , hehe (gatalnya) dia membuatkan saya ketawa dan tersenyum sepanjang masa . hari yang indah kan sayang ?
agak agak bila lagi aku dapat meluangkan masa dengan dia . lepas ni dah nak sambung belajar dah . i'll miss him a lot !


iqa , nanti belanja tuty fruity ya . tadi tak cakap awal awal . kalau tak , saya tak balik lagi :)

i choose to be HAPPY ツ

2 comments: