Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, May 29

KMS part2

26.05
pukul 3lbih bangun . dia tepon aku . suka dapat berbual dengan dia ! awak membuatkan saya ceria sepanjang hari . sayang awak~ melakukan aktiviti seperti biasa . kadang kadang terlelap juga sebab penat + ngantuk + lapar . bergayut dengan iqa , suka la ! saya rindu kamu tau . kamu rindu saya tak ? malam after forum habis , balik bilik . sekali akak fesi bagi masa 5 minit tukar baju tshirt . berjoging midnight . gila betul ! pegi antares , lawan sorak , huha huha . tiba tiba abg fesi datang . kena marah maki . gara gara akak fesi ngadu ada budak melawan arahan dia . teuk kena buli . ayat abg akak fesi bukan main lagi . dah malam jumaat . pukul 2lebih pagi , tiba tiba ada budak menjerit . histeria !

OMG . riuh rendah kelam kabut . cuak abg akak fesi . padan muka ! lepas tu makin ramai yang kena include budak yang duduk sebelah aku . so aku & ira tolong la dia . pegang dia baca ayat kursi . budak budak lain yang duduk dekat kteorg dah lari . seram cuak takut juga aku sebab sebelum ni aku tak pernah alami perkara macam ni . memang tak leh nak terangkan situasi waktu tu . pukul 3lebih baru dia okey . bawa dia balik asrama , stay surau . teman dia . tepon my hubby jap (nasib baik dia tak tidur lagi) bual bual untuk tenangkan diri sendiri . then tidur kejap (30minit je) terjaga pergi mandi siap siap . sambung teman dia . makin ramai budak yang kena rehat kat surau . terlelap tepi budak yang aku jaga tu . tak pergi kuliah pagi + senam . haha .

27.05
hari last MPPB . keadaan relax sikit . mukin sebab peristiwa semalam . pagi dengar ceramah jap , then raptai majlis penutup . tengah hari rehat lama , tapi tak sempat tidur . petang majlis penutup , happy~ malam ada konsert tapi tentang kasih sayang ibu bapa la (tak best langsung) berebut borang kuar . tidur .

tu la serba sedikit pasal minggu orentasi aku . best ?? entah ye ~
i choose to be HAPPY ツ

2 comments:

  1. tau tak pe ..
    sedara pun ada pesan macam tu jgk
    minta2 dijauhkan dari tu semua ..

    ReplyDelete