Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, May 30

KMS part3

setiap hari akan bercerita tentang KMS . aku dah sah menjadi budak matrix la ! bangga ?? maybe ya , maybe not . sumpah cuaca kat sini panas giler , air memang berbotol aku minum . kalau takde air memang jadi macam ikan la aku , tercunggap cunggap , hee (nampok sangat menipu) disebabkan KMS ni ada kat selangor , secara automatik aku kena nyanyi lagu negeri selangor . antara lagu negeri johor dengan selangor , mana best ? sshhh.. hanya aku yang tau :) belum hafal tapi mencuba gak untuk hafal . lalalala ~ lagu KMS lak , kalau ada musik aku leh nyanyi , ingat . kalau takde , memang tak ingat sangat , hee .

ni kejap lagi aku dah start berKuliah berTutorial berPraktikal . berdebar debar aku rasa . cuak kot ! aku dapat sains modul I . belajar biologi fizik kimia =.= result aku tak la berapa gempak sangat tapi aku terpilih untuk amik module tu . dah la aku dapat group 1 . semua 1 la . budak yang 1 kelas dengan aku semua result gempak gempak , straight A's pulak tu . hebatkan diaorang semua . ni kira aku pun hebat la kot , dapat 1 kumpulan dengan dyorg , hehe . tapi harap harap semuanya okey . amin ..

klik ni untuk lihat gambar >>    minggu orentasi 

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment