Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, May 3

 
tadi aku pegi sek , nak tengok adik aku berlatih untuk sains show esok (good luck nisah!) aku nak jumpa dia juga . RINDU! tapi disebabkan dia sibuk , tak mengapa la . sejak balik dari KL masing masing sibuk dengan aktiviti masing masing . tak apa la , tak kan nak contact setiap hari 24 jam pulak kan . tapi betul aku rindu giler kat dia . aku nak mesej dia tapi takut menganggu dia . jadi setiap hari aku akan tunggu dia mesej aku dulu . tunggu dan tunggu dan tunggu lagi (hampa? iye . eh tak la . urm entah . hanya aku yang tahu ^.^ ) berbalik pada citer sekolah tadi , aku berbual dengan arif . kata-kata dia banyak yang menyedarkan aku . terima kasih ye Arif . insyallah aku akan melakukan sesuatu tentangnya . aku ingat nak tengok adik aku bertanding esok tapi ketiadaan transport la . apa boleh buat , SABO JE LA .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment