Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, May 14

setahun suda

13/05/2011 > setahun suda sejak peristiwa tu . peristiwa aku masuk hospital . syukur alhamdulilah aku masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas dan menjalani kehidupan seperti biasa . thanks untuk semua yang sentiasa memberi sokongan dan semangat untuk aku time tu .

ni aku nak story sikit . kekadang aku tak paham bila ada sesetengah budak nak masuk hospital semata-mata gaduh dengan pakwe . contoh ayat yang aku selalu dengar, "boleh tak aku nak excident masuk ICU.pastu aku koma tak sedar ape hilang ingatan.mase tu aku dah boleh tengok siape yang selalu datang jenguk aku,ade kat sisi aku.siape yang akan risau pasal aku" tak pun bohong pasangan dyeorang . contoh ayat "abg,syg masuk wad ni,pitam kat sek,tekanan darah rendah. sakit la" . korang ingat masuk hospital ni best apa? korang tak tahu bertapa risaunya family korang bila tengok korang terlantar sakit tak bermaya kat katil hospital . sanggup ke korang nak tengok parents korang menangis susah hati semata mata permintaan korang terkabul , dapat masuk hospital ?? don't be childish!

aku kalau boleh nak mengelak dari masuk wad . pedih tu bila aku tengok mak aku menangis kat tepi katil . mak ayah aku bergilir gilir jaga aku . bertapa risaunya mereka . sungguh besar pengorbanan parents aku ni . memang tak dapat aku lupakan . mama , angah sayang mama . abah , angah sayang abah .

thanks juga kat kawan kawan aku . bertapa mengambil berat tentang aku . bagi sokongan kat aku . sayang korang semua . semoga aku akan jadi lebih tabah untuk menghadapi sebarang cabaran dan dugaan selepas ni . amin ~





i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment