Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, May 6

i'll be back

UPU keluar hari ni ?? betul ker ?? ceh , ayat nak excited . bukan excited tapi tak sabar nak tahu tapi kalau dapat , aku pergi ke ? hurm , kena pikir lagi , adodoi ~

minggu ni, banyak benda dah berlaku . ada yg happy dan ada yang kurang happy . alhamdulilah semuanya masih terkawal . semoga hari yang mendatang akan lebih memberikan sejuta kegembiraan buat aku dan mereka dan sesiapa sahaja .

Norhidayah Ismail, nantikan kedatangan kami ye. sila belanja saya shopping, tengah kekontangan sekarang. hehe ;D
(status FB aku)
mahu ke TERENGGANU ! dah agak lama tak ke sana . sejak along dah ada kete (bila la aku nak dapat sebiji , huhu) kek batik untuk along dan kak una (mereka puji sedap! hee) kek coklat untuk emak (selamat hari ibu . love you mom!) semoga semuanya selamat .

awak , next week kita jumpa ye . rindu awak .
i'll be back ! macam lagu blog aku pulak , haha

i choose to be HAPPY ツ

2 comments:

  1. guud luck! aku pon tgah nervous ni dok nunggu result upu.. dapat ke tak ni xtau la haih... =___=

    ReplyDelete
  2. thanx :)
    jgn isau la , msti dpt tu . good luck utk kau jgk

    ReplyDelete