Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, May 8

ganu kita

sepanjang perjalanan asyik membute jer . macam macam gaya tido aku dah buat dalam kete tu . dah rezeki akak aku dapat sambung belajar kat pantai timur . sabo je la :)

terengganu ! akhirnya dapat juga berjalan jalan (ayat macam dah lama tak berjalan jer , huhu) jumpa along . RINDU along sangat sangat . makin cun gitu (sebab berCINTA kot , hee) main BOWLING . sedih sebab dapat no5 (aku memang tak terer kot main) makan nasi dagang . licin aku makan (frust + lapar) berSHOPPING di mydin . penuh troli barang barang aku (bersemangat betol nak sambung belajar , haha) makan keropok lekor KAK YAH . balik berehat sekejap (penat doh!) petang lepas asar sambung semula . makan sotong dan ikan tepung (sotong dia beso , teruja gitu , hee) berLEPAK kejap di rumah sewa along . amik beg roda (peh bapak beso giler beg tu , separuh ketinggian aku) pergi GIANT (bukan nak jumpa nobita ok) ingat nak beli kasut and beg tapi tak de yang perkenan . so beli pizza bawa balik .

to my mom , HAPPY MOTHER'S DAY !! terima kasih untuk segala-galanya . love you so much !!!

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment