Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, May 20

hari ni duk uma , mengemas itu ini . OMG ! tinggal sehari lagi aku di johor . masa semakin suntuk untuk aku . macam macam benda aku nak buat . beg pun dah 95% siap kemas . banyak siot barang aku bawa . macam nak pindah uma pun ada , hehe . dia text aku , kata nak jumpa aku petang nanti . suka ! tapi aku tak la mengharap sangat (tapi sangat mengharap , huhu) petang tu aku tunggu juga dia text aku , tapi tak de . jadi maknanya tak jadi la tu . ok fine . pergi warung cik siti zaiton . dia belanja pizza . bukan sebarang pizza taw . sodap ! bukan main bangga pizza tu BestFriend dia yang buat , hehe . iqa dan freeda pun ada . dia pun datang juga . pakai baju yang aku bagi . ensem ♥♥♥ tapi sekejap je jumpa . okey la tu . magrib baru balik . hee
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment