Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, May 9

masa semakin singkat . 2weeks je lagi masa yang aku ada untuk di isi bersama family , teman dan dia . sempat ke ?? dalam memikirkan tentang belajar , aku memikirkan dia juga . tak lama lagi dia pun akan memilih masa depannya sendiri . tentu akan jarang bertemu dengan dia . sejak akhir akhir ni , mak aku selalu pesan , berteman tapi mesra saja dengan dia . bila masing masing dah sambung belajar , bergaul dengan ramai orang , duduk dalam persekitaran yang baru , tentu sedikit sebanyak akan mempengaruhi diri . aku paham apa yang mak aku nak sampaikan . aku tahu aku terlalu mengharap pada dia . even aku tahu terlalu mengharap tu tak bagus . cuma berharap agar hubungan kami berpanjangan dan hati masing masing tidak berubah .
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment