Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, June 12

akhirnya , aku berjaya mengemas bilik aku yang berselerak . sedap sikit mata memandang sekarang . hehe

semalam petang balik rumah wan (dekat banting je) membawa bersama beg plastik besar baju kotor , mau basuh guna mesin , haha . bukan apa , aku tak sempat nak basuh baju kat sini , masa full taw (konon) jumpa family aku lagi , best ! pergi uma mak ngah aku . anak dia kawin . malam shopping barang lagi . ayahku belanja , hehe . new shoes =) ingat nak study ekonomi tapi mata berat giler . maklumlah kat matrik selalu pukul 12lebih baru tidur . tido sebelah mak , mak peluk belai rambut . best sangat . rasa macam budak kecik lagi . jangan jeles ye along , nisah ^_^ 

lepas ni , aku nak wat keje keje lain pulak . minggu ni aku ada test . doakan aku ye

i choose to be HAPPY ツ

1 comment: