Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, June 16

keBUSYan

haha . dah nak sebulan aku stay matrik . masih hidup . yey ! semua okey . cuma ada yang tak best sikit . sekarang aku dah jadi orang busy . kalah PM (pembantu makmal) taw =) kerja tutor bertimbun , semua nak kena anta cepat . penat otak aku memikir jawapan . susah la . dah la tak paham sangat . kena banyak belajar sendiri . dengan istilah yang aku tak paham tak pernah jumpa . lebih lebih lagi subjek ekonomi dan akaun . konfius giler . berani tukar jurusan , pandai pandai la tanggung kesannya . time ni la aku terpikir . kan bagus kalau cikgu aniza ada , aku nak minta dia ajar aku akaun . then aku nak suruh cikgu jawiyah ajar aku math (nama je math tapi 99% addmath) then siapa siapa yang pandai ajar aku ekonomi .
tidur pun tak cukup tau . selalu ngatok dalam kuliah . lebih lebih lagi kalau kuliah pp . nyaris nyaris tertido , haha .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment