Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, June 6

nak balik


nak balik ! nak balik !! nak balik !!!

rupanya aku dah paham kenapa orang tak galakkan masuk matrik . PRESSURE . aku tak kuat nak hadapi semua ni . apa aku kesah orang kata aku anak manja ke , ngada ngada ke , dyorg semua tak alami apa yang aku lalui . orang kata ni semua dugaan belajar . kena berdikari , jauh dari family . betul tu . aku dah cuba tapi keadaan masih tak stabil . why ? sebab aku tak ada kawan yang macam kawan kawan aku dulu . aku tak peramah . aku tak pandai bergaul . aku tak pandai dress up make up macam budak budak lain . handphone aku murah je . ada aku kesah ? sikit je la . aku selalu sorang sorang . bila aku tak paham aku tak tahu nak tanya pada siapa . aku selalu rasa nak menangis . sangat sedih . aku tak tahan dengan cara belajar kat sini . sangat lain . aku tak tahu nak mengadu pada siapa . pada family aku ? aku tak nak mereka risau . dah macam macam mereka buat untuk aku . pada sia dia ? tak mahu menambahkan beban dia . aku dah banyak menyusahkan dia . iqa , aku amat memerlukan kau sekarang . i wish you're here . tapi kau pun tentu nak mulakan kehidupan baru di unimas . semoga kau baik baik saja .


give up ? maybe
someone , anyone ... help me please !
crying in my bed ~
mom , dad .. i  really want to go home ~
7.08 pm ~

i choose to be HAPPY ツ

4 comments:

  1. ira....... jgn mcm ni laaaa. kau kuat. tahan laaa. okay?

    ReplyDelete
  2. nur myfriend : memang tengah bersabar , capek deh =.=

    pika : haha . kuat la sangat , tension wow .. tapi akn cuba mengatasi masalah itu =)

    nuryn : okey . tq :)

    ReplyDelete