Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, June 23

sudah membiasakan diri dengan KMS . alhamdulilah syukur . assigement + homework makin bertimbun . normal la tu . nama pun budak matrik . makin busy busy busy . yey sukanya T.T

nie aku nak cerita sikit pe yang berlaku minggu ni ea . test dah habis ! suka doh . tapi jangan tanya macam mana . sebab nanti aku kecewa , hehe . lecture aku semua baik baik . yang paling best lecture tutor math aku la . dia asyik speaking je . nak cakap dengan dia pun kena speaking (bagus untuk muet) memang lecture "kesayangan" la , haha . then lecture ekonomi kuliah aku pun best gak . dia garang betul . tapi aku suka dia sebab aku paham apa yang dia ajar . cuma kalau kena soal tak dapat jawab teling + kaki kena tahan je la . tak leh amik hati dengan ayat dia . jadi nak elakkan kena denda , jangan pakai baju sama warna dengan dia , haha . lecture math kuliah aku macam muka cikgu faha , cara cakap bentuk badan pun hampir sama . lecture bi aku pun best . baik je . senang kata semua lecture yang ajak aku terBAIK la , hehe .

bila la kau nak exercise ni syairah ??
makin gemok la kau ..

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment