Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, June 16

dari mana aku nak mulakan ea .
ok malam semalam aku ada test pengurusan perniagaan (PP) . OMG aku tak prepare apa apa sebab aku ingatkan test math . tapi sempat la juga aku baca . time jawab tetiba aku rasa blank . apa yang aku baca tak ingat sangat . penuh juga kertas aku (jawab guna kbkk , haha) nak nagis time kuar bilik kuliah . lecture aku pun mesti nagis juga time tanda paper aku . hehe .  dia call aku . suka ! thanks sebab buat saya kembali ceria .

tadi test akaun . alhamdulilah boleh la juga jawab .
esok test math pulak
lusa muet speaking pulak
rabu depan ekonomi pulak
haha . suka
(aku tak paham pun maksud ayat kat atas ni . saja je letak . haha)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment