Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, June 1

lastDAY di aliran SAINS

hee ~ aku baru habis kelas tadi pukul 4 . ponat deh belajar . ketawa ketawa . entah paham ke tidak . dah la hari ni tiba tiba rasa mengantuk je . tak paham la . pergi pusat sumber (bukan untuk study ea) hari ni ada jualan buku kat pusat sumber KMS . tapi aku tak beli pun lagi . belum cucuk duit , hehe . ok , tujuan aku pergi sana , aku nak jumpa en. badruldin (bukan nak dating ya) aku nak buat pengesahan pertukaran jurusan . so kena jumpa dia . yes ! akhirnya selesai juga pertukaran jurusan aku (perakaunan) suka la ~ tiba tiba terus sayang kat lecture tu . haha . ayat tak boleh blah betul la . aku dapat kumpulan A2 tutorial 3 praktikal 3 . esok aku boleh start belajar . tapi sebenarnya aku cuak jugak sebab aku kena masuk kelas baru , jumpa budak baru , belajar subjek baru . aku tahu diaorang semua dah mula belajar , jadi nampaknya aku kena la kejar =.= chayo syairah . u can do it ! semoga hari esok akan lebih baik .

kepada kawan kawan aku SM1K1P1 . bubye . sila rindu aku ye ^_^ 

mu hubby mendaftar UTHM hari ni , selamat kembali belajar ye . jangan nagis nagis okey =)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment