Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, June 8

okey saja

sejak peristiwa hari isnin yang aku menangis frust menonggeng jiwa kacau pressure lebih , sekarang ni keadaan aku dah kembali okey . mungkin sebab aku mulakan pagi aku dengan senyum kot masa hari selasa tu . hubungan aku dengan classmate pun okey , agak mula rapat , dah tak segan segan , sekarang study sama sama , jalan sama sama . okey la semua . belajar pun okey , dah mula memahami . tapi subjek ekonomi memang aku tak berapa stabil lagi . homework tiap hari ada , memang macam takkan berkesudahan . sabo je la . dengan roomate pun okey , dah mesra . so serba serbi semua OKEY ! maaf sebab menyusahkan dan merisaukan semua orang especially my family .

homework tak siap lagi , next week dah test . chayo ira !

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment