Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, June 19

roomateKU

ni aku nak story pasal roomate aku . sayang giler kat roomate aku . sebab ? diorang best ! dulu aku takut tak dapat nak sesuaikan diri dengan roomate aku , diaorang boleh terima aku or tak , macam macam la aku pikir . tapi sekarang tu semua dah tak menjadi masalah lagi . roomate aku semua okey .
irra . syazlina . cC . aku
syazlina > first aku kenal dia dulu . kebetulan masa pendaftaran dulu aku sebelah dia . so tu yang dapat bilik sama . dia budak mrsm (hebat kan?) orang KL . tempat dia bertentangan dengan aku . dia baik , jenis selamber je . sains modul III .

yun shi (cC) > budak KL . straight A's . dapat tajaan JPA . cina beragama kristian . sangat cantik dan comey dan baik . dia la tempat aku bertanya soalan math , hehe . jurusan sains modul I . masuk pencalonan JPP . so good luck ya !

irra > last roomate aku . orang KL juga . baik dan peramah . disebabkan nama dia pun ira , jadi bila roomate aku yang lain nak panggil nama ira , mesti aku dan dia akan perasan / sahut serentak , hehe . budak sains modul III .
bersyukur aku dapat roomates yang boleh bertolak ansur . sayang korang la !

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment