Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, June 27

mengUPDATE

haha . dah lama aku tak mengupdate blog aku . broadband tak leh guna jadi kena online di bilik study . kena tunggu turn baru leh online . capek deh ~

minggu lepas balik rumah wan . my family datang lagi , yey !
HAPPY belated BIRTHDAY to my sister ! (25 June = 14 years old)
sory lambat mengupdate di blog & sorie juga lambat wish . accually pagi tu lupa birthday nisah , hee . mood mengundi time tu . semoga menjadi anak yang solehah & wish all your dream comes true . jangan malas malas ye kat rumah . jangan tengok tv je . study jugak okey .
sekadar gambar hiasan . hee
 
my aunty belanja kek blueberry coklat + pizza . sedap ;) then bantai tido dari pukul 12 until 4pm . bangun terus ikut parents gi shopping . malam melepaskan rindu kat tv . tengok cerita korea . boys over flower ! thanks to iqa sebab beritahu kat aku , hehe . sayang kau . pukul 2 lebih pagi baru tido .

ahad balik matrik , ingat nak buat homework yang bertimbun . tapi dok bantai online + tido lagi . terok giler kan aku ni . orang lain sibuk study aku sibuk buang masa . malam baru terkial kial nak buat . padan muka aku . nasib baik my cayg teman . sayang awak mushuk , muah . hehe

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment