Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, June 27

popular + suka + bengang

aku hari ni tak sihat sangat . pening kepala . maybe sebab banyak sangat berfikir + tidur tak cukup . tapi still ngada ngada nak update , hehe .

hari ni aku bengang + gembira . bengang sebab malam tadi aku tidu lewat sebab nak menyiapkan homework math . lecture pesan nak tengok hari ni . then pagi tadi menerima 1 mesej pada pukul 6.55am berbunyi kelas math postpone sebab lecture tak sihat . haha , kalau aku tau tak de la aku tido lambat malam tadi . yang gembiranya next kelas pukul 9 jadi aku terus sambung tido sampai pukul 8lebih . hehe

hari ni bangga juga aku . terPOPULAR sekejap di dalam kuliah . terima kasih kepada lecture ekonomi aku sebab sanggup mengGLAMORkan aku . sayang anda , haha . disebabkan aku tak dapat menjawab soalan dia , kena berdiri dalam kuliah until masa lecture tu habis sambil disaksikan oleh 116 pelajar lain . nasib baik time tu kejap je sebab masa dia dah nak tamat . tak sampai 10minit . untung juga bukan diri sorang sorang . ada gak 6-8 orang budak yang yang kena . kami popular , haha . tapi tak mengapa , salah aku juga sebab tak study dulu . lagipun bukan selalu dapat merasa pengalaman macam tu kan (ayat nak sedap kan hati padahal dah bengang , huhu) pape pun aku suka kat lecture tu sebab aku paham apa yang dia ajar .




i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment