Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, June 29

ok . banyak aku nak tulis ni . first , aku dah tau markah test PP aku , sangat rendah tapi nasib baik tak kena mengulang . syukur . lepas ni kena buat dengan lebih baik . markah test yang lain tak tahu lagi , harap harap takde paper yang kena repeat . cuak kot ~ hari hari berjalan seperti biasa (agaknya la) dah berapa hari aku tidur lambat sebab nak menyiapkan homework aku yang amat SEDIKIT  tu . cuaca pun sekarang tak menentu . setiap hari hujan . bagus la . tak de la cuaca panas je . tapi harap esok cuaca cerah . baju aku tak kering lagi ! assigment makin banyak . susah nak cari bahan sebab broadband tak leh guna . dah sampai limit . (padan muka aku sebab dulu menyalahgunakan BB)  haha . nak cari guna komputer matrik susah sikit sebab ramai sangat orang guna nak buka facebook . sabar je la . harap harap BB kembali seperti sedia kala . amat memerlukannya :(

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment