Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, June 19

lambaian

orang pergi haji dapat gelaran haji , orang pergi umrah dapat gelaran umrah . aku pergi program lambaian haji dan umrah , dapat gelaran lambaian , hehe
(status fb aku . tiada unsur mencarut okey en. affis !)

pagi tadi aku terlibat dengan program lambaian haji dan umrah . kena tawaf , saie , melontar . program ni under tabung haji untuk beri latihan dan gambaran kepada bakal jemaah haji dan umrah tentang suasana dan keadaan kat mekah . disebabkan semester ni aku amik subjek pendidikan islam , ustaz aku mewajibkan kelas aku untuk join program ni . seramai 1100 orang . excited kot sebab tak pernah join benda macam ni . tapi sebenarnya kalau diikutkan hati memang malas giler nak pergi sebab penat dan mengantok . malam semalam aku tidur pukul 4 lebih . pukul 6 dah kena bangun , hehe . even baru pukul 8lebih , panasnya dah macam pukul 12 . rentung muka aku kejap , huhu . lepas program tu , kalau nak panggil budak , ustaz aku mesti akan letak panggilan lambaian kat depan nama budak tu .
cth : lambaian syairah .
agak awak kan ? haha , entah pape jer . tapi tak pe la . semoga suatu hari nanti aku dapat pergi ke sana bersama keluarga tercinta .

i choose to be HAPPY ツ

2 comments: