Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, June 5

balik

balik johor . miss sungai rengit so much ! haha . ayat tak leh blah betul la . ingat nak meluangkan masa bersama kengkawan terutama iqa . tapi hajat tak kesampaian , aku balik kejap je , tak sampai 24jam kat uma sendiri . iqa pun dah berangkat ke sarawak (jangan lupakan aku bila dah dapat kawan iban ! hehe) jangan lupa carikan sorang dua muka babyface ye , hee . my sayangg pun dah mendaftar kat UTHM , selamat kembali belajar ye semua . 

minggu ni aku start belajar , means dah 2 minggu aku kat KMS . minggu kedua ni masih tak stabil . maklumlah baru nak berkuliah bertutor , belajar benda baru , nak paham itu ini , memang serabut habis la ! homework pulak dah bertimbun , kusut nak menyiap dan memahamkan =.=' hope lepas ni aku akan kembali okey , sangat berharap . 

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment