Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, July 17

abg guard (sebab dia muda lagi) : amboi lawa baju 
aku : (biasa la , baju mak aku belikan . jawab dalam hati) . senyum
abg guard : nak keluar outing pakai baju rasmi . pergi patah balik salin baju baru boleh keluar . 
aku : (pelik) kalau pakai macam ni tak boleh keluar ke ? selalu pakai tshirt boleh je . lagipun saya balik bermalam . balik bukan naik teksi . naik kereta sendiri . 
abg guard : tak boleh . peraturan tetap peraturan .
aku : ok 

patah balik hostel . salin baju . lengkap berkasut pakai kad matrik . pergi check out semula . 

abg guard : pakai kasut tak ?
aku : pakai (sambil nak tanggalkan kasut tunjuk lagi

hambik kau . tersenyum senyum pandang aku . sorry sikit . tak de masa nak ngorat kau la wey . sekian . 

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment