Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Thursday, July 21

story hari Rabu

awal pagi menerima mesej dari dia . rindu aku ? kau dah buat aku tersenyum . permulaan pagi yang indah ! terima kasih . don't worry . kita tetap berkawan sampai bila bila ye . 
test perniagaan . alhamdulilah dapat jawab . even still ada yang main hentam kromo . hoho 

dia muncul secara tiba tiba . sekadar bertanya khabar . okey fine . dia dekat kL sekarang . mau jumpa ? sorry . aku agak busy lor ~

my dad telefon . mahu datang sebab aku tak balik johor . yippie ! nak shopping dan tengok wayang boleh ? hee


berwebcam dengan mushuk saya . haha lawak giler la . dah la pakai selekeh selekeh . apa pun happy dapat melihat awak . berterima kasih kepada skype . wee~


telefon budak sarawak . kredit aku memang untuk kau . dan akan selalu habis untuk kau juga . makin lama bual dengan kau makin berkurang pahala aku . hehe . kredit kau pun untuk aku kan iqa ? ke untuk tett . haha . teruskan bersemangat untuk belajar okey . jangan lalai , boros sangat tau . simpan duit untuk shopping dengan aku nanti .

hari yang okey okey ~ esok jumaat - test akaun dan math . jom study !

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment