Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Tuesday, July 12

tak Suka la macam ni !

haha . sedikit bengang maybe .

1 . plag bilik aku rosak . tak dapat nak cas hp + gosok baju . ok fine
2 . kem akaun . check nama aku . tak ada . ok fine .
3 . kem math . check nama aku . tak ada . NOT fine .

kenapa nama aku asyik tak ada setiap kali ada program ? kalau akaun tu maybe aku boleh pertimbangkan lagi . insyallah aku boleh belajar sendiri . tapi math ?!  then yang aku tak puas hati . asal budak yang pandai . dapat 8A 9A yang addmath dyorang dapat A or B dapat ikut program tu ? kata program untuk budak budak lemah . aku ni dah 3 kali test 3 kali dapat markah rendah . it's unfair ! 

aku : puan , boleh tak saya nak ikut serta program math malam ni walaupun nama saya tak ada ?
.... : tak boleh . cuma yang ada nama sahaja boleh ikut .
aku : tapi kalau saya nak datang juga macam mana , boleh ?
.... : karang kesian la kawan kawan awak yang nama ada , awak dah ambil seat dyorang . tapi kalau awak sanggup duduk kat tangga , datang la .
disebabkan nama aku tak tersenarai . aku diCOP budak pandai . entah kenapa aku alergic dengan perkataan tu . maybe aku tau aku tak la seperti itu .  kawan kawan kelas aku mula dah lain dengan aku . bila aku tak join mereka or aku belajar sendiri , mesti akan dengar ayat macam ni , "ye la budak PANDAI kan" . helo , result aku 5A je ok . masa test markah aku rendah dari korang . homework aku banyak tiru korang . macam ni korang kata pandai ? ikut suka la . mudah mudahan masin mulut korang . aku jadi pandai =)

menulis dengan mood sedih =)



i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment