Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, July 11

sabtu yang INDAH

sabtu - aku tetap bangun awal even stay uma . bagus kan . ingat nak buat homework tapi last last online , hehe . teringin lak nak bawa kete . ajak ayah aku teman . cuak gak ayah aku bila aku bawa kete . terutama bila aku potong lori . haha . maaf ye en ismail . pastu buat kek coklat . seperti biasa tersimbah air panas yang baru mendidih tu kat jari aku . peh memang best ! petua family aku , letak ubat gigi kalau terkena macam tu . mujarab kot .

petang kuar . ingat nak jumpa farahin , nuryn , pyka dan member member aku yang lain kat tanjung kapal . tapi dyorang tak dapat join . so jumpa la my sweetheart , sir razeen dan ustaz saufi sambil ditemani adik aku . baik kan . kuar pun ajak adik =) dah lain pun mereka . hehe . sempat bergosip cikit cikit je . kalau la iqa ada tentu lagi best . terasa lain pulak bila dia tak ada bersama . 

malam tengok tb . kemas kemas barang . 10.30pm berangkat ke uitm shah alam . akak aku ada program kat sana . dia nak jumpa . okey la .

tu je kot cerita hari sabtu aku . hee



i choose to be HAPPY ツ

1 comment:

  1. cp dtg cni:) tlg komen en3 nih bole?http://littlequeenstory.blogspot.com/2011/07/contest-saya-bertudung-dan-saya-sangat.html thnx!:)

    ReplyDelete