Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, July 1

ulasan hari ni ialah ...

hahai . sayang beb kat lecture aku . bagi kerja tutor + assigment banyak banyak . terima kasih kerana memBUSYkan aku =) ucapan ikhlas bukan menyindir ye , hehe
 
minggu ni ada mini kakom tapi aku tak pernah pun pergi tengok member member aku yang masuk acara . apatah lagi nak menjejakkan kaki di padang . blok bukan main dekat dengan padang tapi tak pergi , apa da aku ni , huhu . bukan malas tapi kepenatan . esok majlis penutup Mini KaKom . tak sabar nak tengok roomate aku buat persembahan sorak . siap dengan pompom gitu , hehe . 

esok gak ada larian santai 1Murid 1Sukan 1Malaysia . korang ada kena juga tak ?? pukul 6.15pagi dah kena kumpul kat padang . what ?! time tu aku selalu baru bangun tidur la =.=' then andai esok hujan pun program larian + mini kakom tetap diadakan . best ! harap harap esok tak terlajak tidur , hee . 
 
aku lapar ! last makan time sarapan lagi pukul 7.35pagi tadi . diet ?? tidak ok . cuma save bajet . ayat tak boleh blah betul . haha

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment