Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, July 22

yess ! plug bilik aku dah boleh guna . setelah menunggu selama 11 hari akhirnya berfungsi juga . hehe
terima kasih kepada sesiapa yang membetulkannya . 
AMARAN : kepada budak blok VEGA , jangan nak ngada ngada nak buat litar pintas lagi ye

lokasi : surau Al-Sufi
program : ceramah agama dan perjumpaan
haiya ! terasa macam nak lempang orang ja tadi . sedap sedap je kau sound sound . sedar la sikit . kau pun sama la . sedap sedap ja kata kami ni HATI BATU sebab tak balik johor minggu ni . helo , kau pun sama la tak balik . jadi tak payah la nak over over sangat . aku kalau nak ikutkan memang nak balik . tapi kalau parents aku sendiri dah nak datang sini , tak akan aku nak balik . karang aku kat johor parents aku kat selangor . kau nak bertanggungjawab ke aku tak dapat jumpa parents aku ??!! nasib baik kat surau tadi , dapat juga aku bersabar . baiknya aku .

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment