Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Sunday, July 3

haha . masa hari jumaat bukan main jual mahal . tak nak balik uma nenek . tapi hari ni balik juga . pantang diajak makan terus kau setuju kan syairah . hehe . sampai uma wan terus cari penimbang . yes ! turun 0.2kg . berkat aku berlari kot semalam . hehe . then makan , tengok tb , tidur . lena betul kau tido kan . macam gaya budak budak . perasannya . try timbang semula . TIDAK!!! naik 0.5kg . what ?! haha ada aku kesah ?? dan macam biasa aku tak study . esok ada test . huhu . pape pun . happy happy saja =)

balik hostel . makcik aku bekalkan makanan . best ! makan ramai ramai dengan roomate aku . then syaz beli kFc . banyak betul makan . dah la tak mandi lagi . pukul 8.15 baru aku solat magrib . teruk kan .

buka laptop . nak buat assigment . laptop tak boleh guna !!! tibe tibe je jem . tak boleh nak click apa apa . sedihnya . ni sekarang aku pinjam laptop irra . hope laptop aku betul semula =( esok ada test tapi aku tak study lagi . mood hilang .aarrgghhh !

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment