Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Friday, July 29

ikan KELI & COKLAT

setelah lebih kurang 2 bulan aku stay KMS , baru hari rabu lepas aku makan IKAN KELI . teruja beb ! sebab sebelum ni aku jarang makan . terliur tengok member classmate aku makan . sampai tingal tulang dengan kepala . tapi memang sedap la . rugi pulak aku tak makan sebelum nie . hehe . apa pun terima kasih kepada JU dan FAZ sebab mengoda aku untuk makan ikan keli .

then aku kagum gila kat sorang member aku ni . dia ada minat sorang budak laki . first ingatkan dia cina tapi rupanya melayu . member aku nie bertekad nak berkenalan dengan boy tu . so dia jumpa boy tu dan bagi coklat . kat coklat tu dia tulis no fon . sekarang mereka sedang berkenalan . sweet kan ? hehe . 
my hubby dulu pun suka bagi aku coklat . nak aku gemok la tu , hee
termengidam coklat pulak , haha

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment