Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Saturday, July 2

hari sukan KMS

budak bersemangat . hehe

1Murid 1Sukan 1Malaysia 
pagi tadi pukul 5.20 aku dah bangun bersiap . nak berebut bilik air sebenarnya . pukul 6.20 dah kena kumpul kat padang . hampeh betul . pukul 7 baru mula . kalau tau tak de la bangun awal . senam aerobik + snap pic . berlari sejauh 3km (2 pusingan kolej je tapi aku kena 1 pusingan je, hehe) + snap pic . berehat + snap pic . 

majlis penutupan Mini Kakom . 
persembahan sorak aka pompom girl . sorak modul 3 memang terbaik la . best ! modul akaun + PDT biasa je . modul 1 + 2 ok la . tak berapa best cuma hott je . persembahan dikir barat . modul 1 memang terbaik . best giler ! comey betul chinese boy tu :) modul 2 boleh la . tapi modul 3 membuatkan aku teringat kumpulan dikir barat sekolah . gaya dyorang memang hampir sama dengan sek aku . tiba tiba rindu kat acid and the geng . harap korang baik baik saja . cabutan bertuah . aku tak dapat pun :( ucapan pengarah + majlis penyampaian hadiah . tamat

balik bilik terus tidur . hehe . kepenatan + tak makan lagi . ni baru nak gi makan =)

i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment