Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Monday, July 11

cerita hari AHAD pula

mila dan faz
6.10 pagi - tiba di shah alam . dengan tak mandi pergi jumpa akak aku . bergaya sungguh dia . maklumlah nak jumpa PM/ timbalan PM . gempak sey . then ajak akak aku sarapan . dia kata dia jumpa datuk siti + datuk K . what?! aku ingat akak aku main main tapi rupanya betul . siti buat pelancaran SimpySiti (cam ni kot eja) kat uitm shah alam semalam . then pas hantar akak aku kat dewan , terus berangkat balik selangor

pukul 9lebih aku dah sampai matrik . awal gila . parents aku balik uma wan . kemas kemas barang dengan tak mandi gi bilik mila (classmate aku) faz pun ada gak . ingat dyorang dah bangun . tapi rupanya masih tergolek kat katil . aku ingat mula mula nak study dengan dyorang tapi last last aku yang terpengaruh . dyorang ajak aku tido sama . so aku pun join . pukul 1 lebih baru bangun . tu pun sebab parents aku datang anta makanan . pas mandi ingat nak sambung buat keje . tapi tak jadi sebab mila & faz datang makan . sembang borak sampai pukul 3lebih . now aku online dengan faz . mila dah gi jumpa parents dia . haiya . teruk kan aku ni . homework tak siap lagi tapi sibuk nak online . esok ada test . haha . malam nanti kena stay up juga la nampaknya . huhu
i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment