Syairah Ismail | JOHORians | UKMians | Finally i found my Imam :)

Wednesday, July 27

a n n o y i n g

lama juga aku tak update blog aku . sejak dari hari ahad malam hingga petang tadi aku tak berapa stabil . emosi bercampur aduk . memang aku down . aku pun tak tahu kenapa . dah dapat markah test pra UPS aku . seperti selalu . hampa ! asal la aku bengap sangat ni . asal aku tak paham paham . padahal aku dah buat latihan . terok la kau ni syairah . markah perniagaan aku pun turun . akaun dan ekonomi ?? tak tahu lagi .

aku rasa aku semakin terok . tak suka dengan diri aku yang sekarang ni . kenapa la aku jadi macam ni ?! lepas ni aku bertekad nak berubah . nak jadi macam dulu . nak jadi macam NUR SYAIRAH BT ISMAIL yang asal . hari isnin malam aku telefon iqa . sebab aku memang dah down gila . kacau kau study lagi . ahak . lama juga berbual . sampai pening kepala aku . iqa , support me ya . terima kasih untuk segalanya . kau memang sahabat yang terbaik .

disebabkan keadaan aku yang tak menentu tu , aku dah jarang mesej cayang aku . respons macam nak tak nak je . aku rindukan dia . rindu sangat . dan aku tau dia pun sama . tapi entah la . aku nak mecej dia tapi mood aku menghalang . maaf ya sayang . tak bermaksud nak ketepikan awak .

nak mengadu pada parents aku . tapi tak nak la mereka risau . kesian mereka . nak ngadu kat akak aku . dia pun ada masalah dengan study dia . tak mengapa la . apa pun berharap lepas ni aku akan kembali pulih seperti sedia kala . sangat berharap .


i choose to be HAPPY ツ

No comments:

Post a Comment